lørdag 24. november 2012

Smykkesett i gull

De siste to dagene har jeg brukt litt tid på å perle. Nå nærmer det seg jul og jeg ble inspirert til å lage et smykke i gullfarger.





Her er smykket jeg lagde. Jeg tok to lengder med fiskesnøre og byttet på å træ perle på den ene eller begge trådene. Dette gjorde at det også ble litt mellomrom mellom perlene, noe jeg synes er veldig pent.






Her er et armbånd som jeg lagde av de samme perlene som er brukt på halskjedet. Jeg har trædd perler på sikkerhetsnåler og igjen trædd en strikk igjennom øverst og nederst på sikkerhetsnålene. Jeg har trædd 2 små perler for å få mellomrom mellom sikkerhetsnålene på strikkene.





Et par øredobber som er helt likt halskjedet.






Og til slutt, en matchende ring. Selve ringen har jeg kjøpt, den hadde 5 hull etter hverandre på toppen som jeg fikk festet pynten i.





Her er et bilde av meg, der du kan se hvordan smykkene vil se ut på.
Hva er din mening om smykkene?


Det var det for denne gang, nå drar jeg en tur til Jakobselv.

1 kommentar:

  1. Kjempelekkert! Nydelig sett som kan brukes ved festlige anledninger.

    SvarSlett